*saknad*

Gråter en skvätt och läser brevet jag fick av dig när jag precis åkt till Gran Canaria.

Kärlek är något konstigt... Något jag trott att jag förstått mig på...
Den sista veckan med dig, och dessa dagar utan dig får mig att tro att
jag inte förstår mig på nånting. Vill du ska veta att jag tänker på dig...
Jag saknar dig...
Jag älskar dig...
Kyss...

Saknar dig!!! Snart 2 år sedan. Usch vill inte tänka på det. Känner att jag behöver gråta ut och bara få minnas dig. Det hjälper faktiskt att gråta och prata om dig.

Tittar du ner på mig o skyddar mig mot allt ont? Hoppas det min vän.

I will never ever ever forgett u!

Glöm inte o gå in o tänd ett ljus nu när det snart blir 2 års dagen.


Kommentarer
Postat av: Ida

:(

Yes he do!

<3

2009-11-18 @ 21:37:37
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anonym

men fy! jag blev riktigt chokad o rörd nu. visste inte att han inte fanns mer =( trodde inte det var så längesen jag träffade honom o hundarna.



kram

2009-11-24 @ 08:49:40
Postat av: Anonym

men fy! jag blev riktigt chokad o rörd nu. visste inte att han inte fanns mer =( trodde inte det var så längesen jag träffade honom o hundarna.



kram

2009-11-24 @ 08:50:02
Postat av: Susanne

Men fy, fick reda på idag att Ola inte finns mer... :( När Ola precis skaffat Lilo, då lekte våra hundar nästan var dag och vi blev vänner, sen flytta jag från HBG. Och vi tappa kontakten, sms ibland men fick aldrig ngt svar och de förklarar saken ... Usch gör ont i mig. Chockad!!

Cita reagerar fortfarande när man säger Lilos namn :)

Vad hände egentligen?

Ta hand om dig!

Kram

2009-11-24 @ 12:25:03
Postat av: Susanne

Men fy, fick reda på idag att Ola inte finns mer... :( När Ola precis skaffat Lilo, då lekte våra hundar nästan var dag och vi blev vänner, sen flytta jag från HBG. Och vi tappa kontakten, sms ibland men fick aldrig ngt svar och de förklarar saken ... Usch gör ont i mig. Chockad!!

Cita reagerar fortfarande när man säger Lilos namn :)

Vad hände egentligen?

Ta hand om dig!

Kram

2009-11-24 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0