shoooooes

Helt glömt bort, jag skulle ju beställa skor.

Tänkte beställa nästa vecka någon gång så är ni fler som vill beställa (frakten blir betydligt billigare ju fler vi är) så hojta till.

Gojane.com är sidan och där e så billiga saker, tänk på att dollarn e ganska låg igen så ni kan gånga summan med 7 så får ni på ett ungefär vad skorna kostar i svenska kronor. Blir ju lite mer med frakt men jag vet ju inte riktigt var den hamnar på då jag inte vet hur många vi blir som beställer och delar på frakten.

Så innan nästa veckas slut vill jag har in era beställningar=P

Själv har jag lagt dessa 2 godingarna i min varukorg

 


Ville ha ett par stövlar osså men självklart hade de ej de i min storlek=( Men såhär ser de ut som jag vill ha


Så kom igen nu o skynda er att beställa så vi får skorna ju fortare=) Finns även kläder o så men skorna e så jävla snygga. Är i shoeheaven!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0