skojjsig kväll

Igår var jag hos Jossan o förfestade lite. Vi åkte sedan till Wallmans för hon skulle träffa nån polare där som tyvärr visade sig va totalt störd i huvudet så vi drog till cardan. Onödiga pengar tyckte vi att betala för biljetter dit men när jag nu tänker efter så hade vi ju faktiskt ganska roligt där inne ändå så för mig gjorde det inget. Roligt o testa på nytt och det är ganska skoj att fula sig till massor med schlager låtar.

Vi drog som sagt vidare till cardan där vi hamnade på 3an ett bra tag. Vi hade nog kvar schlagern i kroppen sen wallmans så vi fortsatte på cardan=P Träffade massa sköna brudar och vi hade verkligen superskoj.
Gick sen ner till våra vanliga platser vid djbåset och festade loss som aldrig förr. Jossan va verkligen på G och jag hade verkligen skitskoj med henne.

Hamnade på donken med Jannis, Bir o Jossan efter stängning o sen fick jag skjuts hem. Vaknade halv 2 idag men va utvilad och inte ett dugg bakis. Skönt!!

Här är lite bilder från kvällen...

Resten finns som vanligt på fejjan... HÄR hittar ni dem!


 


Kommentarer
Postat av: josefina

Ja fan va kul vi hade! Han ringde idag och sa att dom inte fick nån taxi och sen hade dom somnat..well..his loss måste jag säga..haha..

2009-11-08 @ 22:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0