steal it

Matvanor: Jag är fruktansvärt dålig på att äta men tycker ändå jag blivit mycket bättre. Äter iallafall 2 gånger om dagen nu.
Bästa maträtt: Något med pasta. Älskar pasta
Bästa dryck: coca cola, no doubts about it!
Hat dryck och maträtt: kaffe är ju ingen höjdare direkt och korv smakar surt=)
Bästa alkoholdryck: strawberry dauqeri
Använder du smör på smörgåsen: beror på vad jag har för pålägg.
Smågodis eller färdiga påsar: en sucker för ahlgrens chokladsplashade bilar för tillfället.
Favoritglass: blåbärsglass

Shoppingvanor: Just nu är jag inne i ett stim av nätshopping. Blivit en del tusenlappar på vägen.
Hur mycket shoppar du för varje månad: Oj vad svårt. Mycket beroende på vilket humör jag är på.
Har du mer skor än kläder: Nej
Favoritplagg: Nån snygg klänning när man partajar
Hatplagg: Att man måste ha kofta över sin outfit på vintern annars dör man så kallt det är. 

Arbete, utbildning: Jobbar, jobbar, jobbar! Sa jag att jag jobbar? Typ hela tiden!
Vad vill du bli: Makeup artist
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? hmmm, trivs o trivs, det är ett jobb och ganska slappt men tiden går ju sååå sakta!
Är lönen viktigast: Nej absolut inte men man måste ha lön så man klarar sig men gör hellre något jag tycker är skoj än att tjäna massa pengar på ett jobb där jag nästan vill ta livet av mig för det är så tråkigt.

Boende: Min lilla 2a i Helsingborg
Lägenhet eller hus: En takvåning hade inte suttit fel men när jag skaffar barn och familj vill jag nog ha hus med trädgård.
Framtidsplaner med boende: Se ovan!
Litet eller jättestort: Inte för stort men inte för litet iheller.
Drömboende?: hollywood;)
Landet eller mitt i stan: mitt i stan, aldrig gillat landet.
Mysigt eller sterilt: mysigt men inte för myk plotter

Har du barn: nix, o det ska jag inte ha på ett tag iheller. sååå långt ifrån barn just nu.
Är otrohet okej: NO WAY!! Otrohet bara förstör och man blir eller sårar någon extremt mycket.
Älskar du någon: Älskar min familj och vänner
Betyder familjen mycket för dig: Ja klart,vad hade jag gjort utan mina älskade föräldrar
Är du lojal: tycker jag

Tycker du om att dricka dig full: Hmmmm, ja det gör jag nog! Men inte spyfull så man mår illa, lagom e alltid bäst.
Hemmafest eller krogen: Hemmafest är oftast roligast men på nått sätt dras man alltid ut till krogen. Det är nog mycket pga musiken och att man ej ska störa grannarna till morgonkvisten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0