stooooooorm

För er som vet så jobbar jag ju nere på drottninggatan som ligger precis vid havet. När jag skulle gå till bilen efter jobb höll både jag o kenzo på att totalt blåsa bort. Det var ok när man gick längst drottninggatan då det var hus som skyddade mot vinden från havet men min bil stod såklart e en av de gatorna imellan husen så det blåste så mycket att jag knappt kunde ta mig ner till bilen. Det var ett helvete att få Kenzo in i bilen och han blev så rädd så han hoppade rätt in i buren som han normalt sett hatar att vara i. Hehe, sötnöt.

Men det värsta var ändå när jag själv skulle sätta mig i bilen. Öppnade dörren och satte mig men fick inte igen dörren. Fick gå bak på baksidan av dörren och putta på den så den inte skulle gå av. Fick med all min kraft försöka få igen dörren och tillsist lyckades jag men jag är inte så stark så det tog sin lilla tid. ALDRIG varit med att det blåser så mycket. Det var riktigt läskigt. Trodde faktiskt dörren skulle gå av på riktigt.

Inte blir det bättre när man kommer hem. Bor på 4e vån och det känns som hela balkongen ska blåsa bort och fönsterna skakar. Riktigt obehagligt. Hoppas det lugnar ner sig tills man ska sova annars vet jag inte hur jag ska lyckas somna.

Samtidigt som jag verkligen hade velat ha Daniel här nu så hade jag ej velat han skulle köra på motorvägen i detta vädret. Hans lilla bil hade ju vält om det kommit en kastvind. Fast hade behövt nån som kunde hålla om mig när det är så läskigt väder ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0