telefontider

Vad irriterad jag blir.

Har tid hos gyn imorrn då jag ska skaffa p-spruta tänkte jag och ska få lite mer information angående det och så. Har en tid kl 9 som jag bokade in så smart så jag skulle hinna till jobb direkt efteråt men nu ser jag i kalendern att det blivit avbokningar på morgonen och jag börjar inte förrän 12. Dessutom ska jag lämna in min bil och den lär inte va klar tills imorgon bitti vilket gör att jag får gå till jobb, lämna kenzo, gå till gyn och sen tillbaka till jobb.

Tänkte då att jag skulle avboka tiden hos gyn och ta den en annan dag istället men då har idioterna bara telefontid mellan 8-10. Förstår att själva gynekologerna och barnmorskorna inte går att få tag i men där borde ju finnas någon som kan svara i receptionen. Så man kan ändra sin tid eller om man har några frågor. Att ha öppet telefonen 2 timmar om dagen tycker jag är löjligt, tänk på folk som kanske arbetar så och verkligen inte har tillgång till en telefon, hur gör de?

Pratade dock med mamma precis och hon sa att jag kan nog maila dem för att ändra min tid. Hoppas jag inte blir debiterad för det bara.




Kommentarer
Postat av: pernilla

har använt p-spruta... jätte smidigt men dom tala inte om att man kan gå upp i vikt vilket jag gjorde... 10 kg bara på 6 månader la jag på mig av den=(

2009-11-06 @ 19:35:02
URL: http://znossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0