throw it away

Nu har jag rensat lite i min msn lista. Där är ju en hel del man aldrig pratar med ändå. Sen när man kollar igenom alla som är offline så är där ju hur många som helst som man pratat med förr som ba försvunnit och går aldrig online längre. Har de blockat en då eller bara tagit bort en? Lite konstigt då det är barndomskompisar där man undrar varför de skulle blockat en på msn. Ingen anledning lixom.

Tog iallafall bort en hel del av personerna man aldrig pratar med och några man bara inte vill ha där längre.

Vet inte riktigt hur det funkar när man bara tar bort kontakter och inte blockerar dem samtidigt. Kan de fortf se en och skriva till en bara det att jag ej ser när de går online? Nån snäll själ som kan förklara det för mig?=P




Kommentarer
Postat av: M

Hejsan!



Först vill jag bara säga att du har en jättebra blogg som jag läser varje dag, flera gånger om dagen! Riktigt kul att du har massa bilder mm, det gör det mer intressnt o roligare för oss att fortsätta läsa!

Du verkar inte ha det perfekt alltid o berättar öppet om det i bloggen vilket folk gillar att läsa om. Man är så trött på alla kända bloggare som bara skriver allt roliga o leker att det lever ett perfekt liv, och döljer det mindre bra.

Med din blogg kan man läsa o känna igen sig. Och känna att man inte är ensam.. Så tack för en bra blogg =)



För att hjälpa dig med MSN-problemet så ska du trycka på kontakten i listan o sen trycka på "Ta bort kontakt". Då kommer det upp en ruta med olika alternativ. Antingen om du både vill TA BORT och BLOCKERA, eller bara TA BORT. Om du endast TAR BORT, finns kontakten kvar och kan skriva till dig och se dig om du är online, mn du kan inte se om den personen är online Ganska dumt. Bättre och både blocka och radera kontakt.



Ha en bra kväll =)

Kram kram

2009-11-22 @ 20:50:10
Postat av: Ella

Jag ska sätta i löshåret på Trudes på Centersyd. Jätte duktig tjej som jobbar där som heter Therese. Så i morron har jag långt fint hår igen. skööönt! :)

2009-11-22 @ 22:08:48
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0