träningsvärk

Igår när jag va hos mina föräldrar visade min mamma mig hennes nya träningsmaskin. Eller maskin o maskin det var en rockring som väger 1,7 kg och som är formad som vågor innuti så när man rockar med den så måste man spänna magen jättemycket annars gör det sjukt ont.

Jag testade den och det gjorde ganska ont i början men det gick över efter en minut typ. Min mamma varnade mig för att dte skulle kännas idag och vist fan ömmar det runt hela magen idag.

Typiskt min mamma o köpa allt sånt. Hon är rolig hon.

Min bror försökte också testa den men lyckades dåligt. Va tvungen att filma honom för man kan inte vara så kass att man inte ens kan rocka. Haha!!
Mamma tar dock över sen o hon e ju grym, dansar ju salsa samtidigt som hon rockar. Hennes garv är ju en klass för sig men det är ju hennes charm. Älskar min mamma! Pappa osså för den delen. Finns inte bättre föräldrar och igår va det verkligen en supermysig kväll med god mat och quality time med min familj.


Kommentarer
Postat av: Tekno

Haha, kanske ett träningssätt att ta upp. :)

2009-11-09 @ 12:04:54
URL: http://halsoteknik.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

sv: snyggt ska de va - frysa lite står jag gärna ut med om det är stylish ^^ haha.. jag är sån tönt jag vet ^_^ hoho.

2009-11-09 @ 15:10:58
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0