usch o fy

Jag känner mig inte alls på topp just nu. Har konstig känsla i magen, är nära att börja gråta konstant och mår bara allmänt kasst.

Så helgen blir lugn, inget festande för jag känner lite att dricker jag alkohol kommer jag bli emotional delux och jag pallar inte det.

Vet inte varför jag känner såhär men jag är definitivt inte lycklig just nu. Försöker ändå lägga på ett smile på läpparna och inte visa det utåt men det finns gränser på hur mycket man kan spela.

Hade planer i helgen men jag tror inte jag vill om jag ska va helt ärlig. Känns inte rätt lixom. Så blir nog jag, soffan, filten och tvn i helgen. Ganska skönt ändå. Har ju Kenzo =)

" If u want it, U sure get to hell to get it!"



Kommentarer
Postat av: Jonas

För tusan flicka, ring honom!

Bjud hem honom.

Känn efter om han är rätt, om han är det så flytta ihop.



Kan låta konstigt men varför tveka?

Håller det så gör det, om inte så vaddå, då vet du, och kan gå vidare.



Du ser så söt och fin ut så hade jag inte vatt gift redan så hade jag bjudit dig på en långhelg i Barcelona

2009-11-19 @ 17:43:35
Postat av: Anonym

2009-11-19 @ 17:44:27
Postat av: annika

jonas: står inget om nån kille i detta inlägget.. vem e du?

2009-11-19 @ 17:55:38
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du känner inte mig.

Norrlandskille som sladdade in här i somras nångång.

ber om ursäkt om jag läst fel mellan raderna, trodde det hade med killen från england att göra.

2009-11-19 @ 23:47:29
Postat av: annika

jonas; hehe nä det handlar ej om han från england.. haha men en annan kille lite kanske=)

2009-11-20 @ 00:38:24
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ok, då vet jag.

Hoppas du mår bättre idag.

2009-11-21 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0