WORD!

citerar ett inlägg av en tjej som heter Dasha och håller med till PUNKT OCH PRICKAR!


"Helt ärligt nu människor.

Hur svårt är det att ringa upp? Om man har ett missat samtal, eller fått ett sms med en fråga. Svarar man inte då? Och för er som inte gör det - hur kan ni bara strunta i det? Skäms ni inte?! Så jäkla oförskämt. Så himla nonchalant. Varför skulle man vilja uppfattas som en dryg person? Jag får spader."

 

Vad e det för fel på människor som läser ett meddelande och lägger ner telefonen igen. Totalt skiter i att svara även fast man skrivit en miljon frågetecken. Ok att man inte har tid just den sekunden men man har ALLTID 2 min över att smsa en kompis eller den man tycker om och säger sig tänka på.

 

BLÄÄ på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandy

Kul med roliga sms

Hittade en sida som heter http://www.felsms.com



Jag skämdes så när jag läste alla pinsamma sms :P



/Sandy

2009-12-08 @ 12:26:09
URL: http://www.felsms.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0