dööööör lite

Jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen!

Varför, varför, varför va jag ute o svirade till kl halv 4 igår?

Skyller allt på Ida men är iallafall glad att jag inte är bakfull, då hade jag typ dött på riktigt!

Roligt att jag sovit circus 3 timmar inatt, jobbar till 17, hem o göra naglar o sen göra mig iordning direkt för att åka till malmö och gå på Guetta. Kommer ju va lagom död imorgon men inte fan får jag sova ut imorrn iheller, nää då ska jag göra hårförlängning. SUCK!

Men jag får ju skylla mig själv men det var faktiskt Ida som tvinga ut mig och man måste ju ställa upp för laget;)

Har iallafall införskaffat mig frukost, vad sägs om gifflar och chokladsplashade bilar? MUMS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0