en till då

O när vi ändå har uppe ämnet Idol ska jag dela med mig av det absolut bästa klippet enligt mig. Amanda Jensens tolkning av Hallelujah får mig att börja gråta. Jag är ju väldigt känslig som ni märkt men den här låten är något extra. När hon lyfter hela låten och går upp i tonerna på slutet (runt 4.08) är så mäktigt. Jag älskar denna versionen och tycker juryn gör helt rätt i att ställa sig upp och applodera för så bra var det. Hennes känsla i låten är så äkta och man blir verkligen berörd.


Kommentarer
Postat av: Nattugglan

Kan bara hålla med! Minns jag hade varit ute och festat och kom hem och såg låtarna på tv4.se. Jag tror jag lyssnade typ tio gånger och sa med sluddrig fylleröst till mig själv " - Fy fan vad bra!" Det är faktiskt enda gången IDOL fått mig att fastna och velat se hela säsongen, så är ingen stor fan. Men kollar ibland och lär väl kolla om tio minuter då jag gillar Tove i årets. :)

2009-10-30 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0