finally

Kom på lite väl sent att mitt mineralsmink höll på att ta slut men det är ju typiskt mig. Beställde nytt förra veckan o har varit rädd att jag ej skulle hinna få hem det innan vi drog till England.

Kan nu pusta ut. Igår när jag kom hem från jobb låg där en avi från posten bland all reklam och jag har nog aldrig varit så glad för att få paket på posten=)

Har beställt 5 burkar foundation så jag klarar mig ett långt tag framöver. Likabra då man få rabatt om man handlar mer och frakten e oftast densamma hur lite eller mycket man än beställer.



Köper mitt mineralsmink från everyday minerals och det som är så bra förutom att de är sjukt, o jag menar sjukt billiga är att om man e osäker på om man gillar färgen på ett rouge eller så kan man beställa sampleburkar för att testa ut färgen innan man köper de större burkarna.

Så utöver de 5 burkarna foundation köpte jag ett samlpekit med 3 olika rouge och ett kaion puder som ska hålla bort det oljiga från att komma fram i ansiktet. Fick även 3 ögonskuggor som gåva. Allt detta för ynka 400 kr när jag räknat om från dollarn till svenska kronor.



Kommentarer
Postat av: AnnaViktoria

Jag måste få prova de där när vi åker till england... jag är ju en mineral-dissare men sjukt nyfiken på de du har =)

2009-10-01 @ 17:50:24
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: AnnaViktoria

Jag måste få prova de där när vi åker till england... jag är ju en mineral-dissare men sjukt nyfiken på de du har =)

2009-10-01 @ 17:50:31
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Sofia

Hej Annika! Först och främst, jätte bra blogg :) verkligen! Jag undrar lite om sminket du beställde, vad kostar frakten ungefär? Och sen på sminket, vad väljer du på formula choice? Hur lång tid tog leveransen ungefär?

Kram

2009-10-01 @ 19:29:51
Postat av: anna

hej annika! fin o rolig blogg.. undrar om det du köpte är detsamma som I.D make up typ? MVH Anna

2009-10-06 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0