flexikoppel e inte bra!

När jag o Ida skulle köra till Titty i fredes lånade jag Jonas bil då min bil inte är helt 100. Superskön o köra och man känner sig sjukt myk säkrare i den än min fjantiga peugeot. Iallafall så är instrumentpanelen myk närmre än i min bil så när vi svängde in på Tittys gata gick där en tant med sin hund i flexikoppel och ni som har hund vet hur svårt det är att få in en hund fort i ett sånt koppel, man får lixom trycka, dra, släppa,trycka,dra osv. Det tar ju sin lilla tid och hade man kommit i högre hastighet hade det varit lätt att köra på den stackars hunden. Iallafall så skulle jag visa Ida precis hur man får göra med ett flexikoppel o jag missbedömde avståndet fram till instrumentpanelen o slog min tumme rätt in så nageln flög all världens väg. Den satt redan pyrt till men då jag visste att jag skulle fixa mina nails nån dag efter lät jag den va. Istället så drog den med sig halva av min riktiga tummnagel så det blödde delux. Haft ont som sören men igår satte jag faktiskt på en ny nagel och ni kan ju föreställa er hur det kändes att sätta in den i uvlampan. Ja ni som någonsin gjort naglar vet exakt vad jag pratar om. Jag trodde helt ärligt jag skulle svimma men ska man va fin får man lida fin.

Bild på mina naglar får ni senare, nu först ska jag visa er en härlig bild på min tumme efter olyckan. Hoppas inte ni satt o åt! HAha


Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAAAAAAAJ, jag ryser!!! Blä vad ont!!! =(

2009-10-06 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0