framtiden

Hur tror ni att er framtid kommer se ut?

Jag är trött på att vänta ut den så jag har beställt tid hos en spålady i Landskrona. Haha, nä skämtosido så tar jag väl inte det på fullaste allavr men ska bli spännande och en rolig grej.

Har en kompis som varit när nämligen och hon berättade att hon sa saker som hon inte kunde ha vetat. Hon hade bara berättat en massa saker som stämde in så jävla bra. Tror man ska ta det med en nypa salt men tror jag på det? Ja det gör jag nog. Annars hade jag nog inte lagt pengar på det.

14e nov ska jag o min vän Jeppe dit så får vi se efter det va framtiden har att ge mig. Hoppas hon säger något bra=P Om tex det där jobbet jag vill ha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0