glitttttttter til u drop

Stackars Jessica har inte haft det lätt med sina små naglar. De har blivit torterade av greker i Grekland och asiater nere på söderpunkten och nu var det min tur att ta en titt på dem.

Stackaren hade ont i naglarna och kunde inte jobba ordentligt. Jag vet hur mycket hon älskar låååånga naglar, ja de ska va riktigt långa men för hennes skull och hennes naglar valde jag att vägra förstöra dem mer. Jag lade på enbart gele på hennes egna naglar så de förstärktes och hon skulle klara av att använda sina händer. Det är ju lite a och o då hon är frisör=P

Men för att piffa till dme lite dränkte vi dem i rosa glitter och jag tycker de blev skitsnygga. Nu får hon vila dem tills de blivit starka nog att vi kan sätta på en tipp och snart ska hon nog kunna få sina långa naglar igen=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0