Happy Halloween

Sitter på jobb och är fruktansvärt irriterad. Det är nämligen så att det var bokat kunder från kl 11 men ännu har ingen kommit. Fick precis ett samtal att den ena som skulle komma halv 12 missat bussen..suck!

Hade kunnat komma hit vid 1 istället, ha en kund och sen gå hem. Har en del o fixa idag, ska hämta Jeppe direkt efter jobb för vi ska ut på äventyr. Haha nä vi ska fixa lite till hans fest och jag ska se om jag kan komma på något annat att klä ut mig till än djävul. Va ju utklädd till det 2007 så inte jätteroligt o va samma igen men har ej haft tid och ork att hitta något nytt. Har ju iof en tigerdräkt hemma men jag vill ju måla blod och vara scary.

Åhhh, vad ska ni klä ut er till?? Är ni lika sena på det som jag? Samma dag! Haha typiskt mig!

såhär såg jag ut för något år sedan. Vill inte se ut såhär idag igen men hittar jag inget annat kommer ni se nästan exakt samma outfit ikväll =(
arg jag e på mig själv för jag ej hittat något annat i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0