hata helsingborg

Idag blåser det så mycket att man blir på dåligt humör. Kallt o jävligt och man vill bara stänga av telefonen, skita i allt o lägga sig under täcket o sova några månader.

När jag kör ner till jobb ser jag folk gå i endast tjocktröja och halsduk. Jag hade typ frysit ihjäl, vilket jag nästan gör även om jag har en tjocktröja, höstjacka och halsduk på mig. Jag klarar inte kylan så bra och skulle gärna vilja slänga på mig min stora vinterjacka. Hur ska det gå när det är minusgrader ute? Helsingborg blir så fruktansvärt kallt på vintern. Inte för det är många minusgrader ute utan för det blåser så mycket. En rå kyla som tränger sig in hur tjock jacka man än har.

Nä usch, jag är inte ett fan av vintern och därför fattar jag inte vad jag fotfarande gör i detta j****a landet!

Sjukt bitter idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0