höstdepp?

Har faktiskt trivts väldigt bra med mig själv nu den sista tiden. Trivts med mitt yttre på ett sätt jag inte kännt på länge men nu de senaste dagarna har det förändrats drastiskt.

Tycker inte att jag passar i några kläder, tycke inte att jag har några fina kläder, får inte rätt på håret och det ploppar upp en o annan finne i ansiktet på mig.

Är det kanske vädret som gör att man känner såhär?

Roligt att man ska åka till England nästa vecka o känna såhär? NOT! När jag bokade resan i början på september mådde jag verkligen bra och kände att det här kan bli bra. Ni tänker säkert varför bryr hon sig så mycket om utseendet för att åka till England!?!

Jag har en konstig känsla av att jag måste se bättre ut inför folk jag ej träffat på länge. Har ej sett mina polare i England sen 2006 och vill inte se sämre ut än vad jag gjorde då. Jag vet att jag är konstig men försöker bara förklara hur jag känner.

Tror många kommer förstå vad jag menar medan vissa kommer tycka jag är helt wacko. Men thats fine, kan inte vara någon annan än mig själv och försöker bara förmedla hur jag känner och mår.

Hoppas det vänder igen så jag kan åka o träffa mina vänner med ett bra självförtoende.


Kommentarer
Postat av: M

Det sitter säkert bara i huvudet.

Kan inte tänka mig annat än att du är lika vacker som vanligt.

2009-10-02 @ 15:07:44
Postat av: malin

Jag förstår hur du menar snäckan och det är inget fel med det.. Det kommer vända ska du se och du kommer snart känna dig lika vacker igen. För det är du, du är vacker precis som du är!

2009-10-03 @ 16:39:26
URL: http://salsatjejen.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Du är verkligen helt supervacker. Kan inte förstå hur du kan känna som du gör. Visst, det gör vi alla även du. Så upp med haken, ställ dig i spegeln så ska du få se hur vacker du är. :) Kram Helena.

2009-10-04 @ 21:10:17
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Det måste va vädret för jag känner precis lika dant... Hoppas att vi båda kommer må bättre snart o att vi ska ha riktigt grymt roligt i London ;D Kram

2009-10-04 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0