jobbar

Jag är på kliniken och jobbar idag. Suger verkligen men måste ju ta igen för de dagarna jag va ledig nu i England.
Brukar inte vara så mycket bokat lördagarna men såklart idag när jag måste jobba är det full bokat.

Är fortfarande trött sen vår resa och brist på sömn. Blir ju inte bättre av att jag inte gick och la mig förrän 2 igår natt. Jag har så himla svårt för att gå och lägga mig när jag är själv, helt sjukt! Måste dock vänja mig.

Att man har svårt att somna tror jag också har med att jag har en miljon tankar i mitt huvud. Jag är så trött på mitt liv som det är nu och måste hitta på något nytt som gör mitt liv lite mer spännande. Ni måste hjälpa mig att hålla alla tummar ni har, ja även stortårna för att det jobbet jag pratat om innan hör av sig. Jag vill, vill, vill ha det även om det innebär 15 gånger så mycket jobb än vad jag är van vid. Skit samma jag vill bara utvecklas och gå vidare i livet och göra något jag verkligen trivs med.

Klart det går en del tankar till Arron också. Har inte pratat med honom sen jag åkte hem vilket gör mig lite ledsen men som jag fått det förklarat för mig så ville han inte få för mycket känslor då jag ändå bodde i Sverige och han i England. Jag tänker ju på ett helt annat sätt. Tycker man om någon vill man väl hålla kontakten, eller? Jaja livet går vidare och det är ju min vanliga tur med killar. Jag tänker då inte höra av mig så då lär allt rinna ut i sanden men men OPP igen! Så bra känner jag inte honom att jag blir helt förkrossad men klart jag tycker det är tråkigt. Tycker faktiskt om honom. Saken blir ju inte bättre av att de har Engelskt tema på mix megapol och spelar nästan bara massa låtar med Engelska artister. Varför just England och varför nu?

Nä om man ska ta och titta på The City och The Hills och äta lite frukost.

visst ser det ut som jag suckar på denna bilden=P hhaha
passar rätt bra in på inlägget=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0