Lägenhet

Någon som vill ha första handskontrakt på en etta sjukt nära centrum?

Min bästa kompis Ida ska ju som sagt flytta och hade en kille som skulle ha hennes lgh men nu har han dragit sig ur ?? ja jag fattar ingenting. Hur kan man tacka nej till ett första hndskontrakt. Fattar han hur svårt det är att få en lgh i Helsingborg.

Iallafall så behöver hon någon som kan ta hennes lgh innan den 1e nov.

Enda kravet är att du arbetar och har inkomst samt att du inte har djur eller röker. Tydligen gillar inte hyresvärden det.

Det är en etta på 35 kvm på furutorpsvägen 52. Superfräsch med helkaklat badrum och nya vitvaror.

Hyran ligger runt 3000. vet inte exakt men däromkring.

Tveka inte utan skriv eller ring henne eller mig.


Kommentarer
Postat av: erika

inga djur? hahahaha

2009-10-21 @ 16:03:39
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: ida

sluta skratta erika! hahaha! det är ju tack vare mig att dde INTE ska vara några djjuuuuurrrr juuu... Jag var lite olydig och skaffa henne ÄNDÅ hihi!

2009-10-21 @ 22:24:05
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: sophie

hej annika! en bekant till min chef ska flytta för att studera i helsingborg. dom har bett mig hålla utkik efter en lägenhet åt henne! detta låter ju jätte bra! vet du vad området heter där lägenheten ligger?

finns den fortfarande kvar?

kontakta isåfall gärna mig!

2009-10-22 @ 09:47:39
Postat av: adja

Hej jag letar efter lägenhet och hittade din blogg. Snälla maila mig jag är intresserad //adja

2009-10-22 @ 14:37:02
Postat av: annika

Hej Annika



Jag är jätteintresserad om den inte redan har blivit uthyrd!



Du kan kontakta mig på 0707686312 eller mailen.



Jag jobbar med Jespers syster Anna, jag har gjort naglar hos dig en gång. Jag säger inte detta för att få förtur utan bara så du ska veta vem jag är!

2009-10-26 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0