lördag o söndagsmys

I lördes var jag totalt död efter fredagens brist på sömn. Bestämde mig för att bara va hemma och se en film och chilla.

Hämtade Niclas på stationen vid 8 tiden och som jag mobilbloggat om innan så åkte vi och köpte sushi. Inte ätit sushi på så många ställen men måste säga att favoriten hitintills är Fuiji på Stattena. Jag är inte jätteglad för de vanliga nigiri (risbollar med tex lax eller räka på) så jag köper makirullar istället. Brukar ta Makirullar ( rullarna med sjögräs runt om) med gurka,avocado,omelett o räka. Tycker de e så himla goda men är jag riktigt hungrig brukar jag ta typ 2 Nigiri med lax till. Vad föredrar ni när ni äter sushi?

Vi kollade på en rolig film som heter "good luck Chuck". Rekomenderar den och man skrattade en hel del genom filmen.

Kolla trailern o se vad ni tycker

 

Då Niclas har samma humor som jag kollade vi även Johan Glans - world tour of skåne. Har sett den typ 14 miljoner gånger och skrattar lika myk varje gång.

Klockan var nog runt midnatt när vi började dricka vin. Haha, dont know why men så blev det. Han är inte bara jättesöt att titta på, han gillar mitt söta vin, Johan Glans, Neverending story och Dear mr president. Massa plus i kanten ;)

 

 

Söndagen bjöd på inomhusaktivitet ala filmtime. Kollade på 2 movies. Först "hes just not that into u" då Niclas ej sett den och ville se den. Sen kollade vi på en favorit film jag hade som barn. Neverending story. Ni fattar inte hur myk jag älskar den filmen. Finns ju ingen bättre film. Haha, e man töntig om man känner så? Har inte ni någon film som är lite dorky som ni tittade på när ni var små och fortfarande tycker är hur bra som helst?

 

Skulle egentligen ha städat och tvättat men soffan lockade mer. När jag sedan körde ner han till stationen lyxade jag till det med ett besök på donken.

 

 

Hittade ni på denna lönehelg? I wanna know! So please tell me;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du anar inte hur många gånger jag har försökt komma på vilken film de var jag såg hos Bella och Natti när vi var små. Försökt förklara de för dem, men den där stora vita hunden eller vad det är som han flyger på, men de har aldrig förstått vad jag menat! Måste varit din film de lånat då! :)



Skitbra att jag vet vilken nu också. Är den lika bra nu som när man var liten?

2009-10-27 @ 15:14:12
Postat av: charlotte

Då undrar ja ju genast om du kan bränna ut never ending till mig. me likey:)

2009-10-28 @ 00:10:39
Postat av: Sandra

I Lördags var jag hemma med min dotter och min pojkvän. Jag kollade mest på tv för att jag två dagar innan dess hade legat med depprition men var mycket bättre på Lördagen. den här helgen som kommer blir det hyr film godis och mys i soffan med pojkvännen. Är nämligen barn ledig. Kram Sandra

2009-10-28 @ 13:12:25
URL: http://metrobloggen.se/sandraedgren
Postat av: Våfflan

En bra film är att rekommendera är Pans labyrint. hade faktiskt en sådan kväll då vi såg alla gamla filmer man har sett som barn. Gremlings är en minne blott:)

2009-10-28 @ 17:52:45
URL: http://vafflans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, det var min älsklingsfilm när jag var liten. Den står faktiskt hemma i min dvd-hylla, as we speak.. ;)

2009-10-29 @ 12:47:17
URL: http://lesssle.blogg.se/
Postat av: Nyfiken

Vem e niclas? ;p

2009-10-31 @ 00:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0