mina naglar

Satt i typ 4 timmar med mina naglar igår. Blev störd hela tiden då telefonen ringde konstant. Sen letade jag som en galning efter glittret jag hade bestämt mig för att ha på naglarna men jag måste ha varit blind för jag hittade inte det. Skitbesviken när jag sen va klar med ena handen o såg burken med det glittret jag ville ha på sidan av "burken" där jag har allt glitter o grejs. Pallade ju inte direkt sitta o göra om allt så fick ha det glittret jag tog. Min dekoration på ringfingrarna blev inte alls som jag föreställt mig o jag va så trött vid det laget att jag sket i vilket. Lät det va och gav mig på tummarna istället. Blev mer nöjd med dem faktiskt.

vänster hand

höger hand

tumme


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vilket frääääääsigt glitter =)

Nu blev jag nästan sugen på att göra naglar =)

2009-10-07 @ 11:15:31
Postat av: Nyckelpigan^.^

Fan va snyggt asså!^^

2009-10-10 @ 16:51:34
URL: http://nyckelpiganlollo.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad snyggt!

2009-10-12 @ 13:10:49
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0