nattuggla

Förstår inte riktigt vad det är med mig och min kropp.

Är så trött på morgnarna att jag inte vet vad jag ska ta mig till, snoozar i typ en timme ibland. Kan verkligen inte hålla ögonen öppna.

Blir lite piggare såklart när jag kommer ut i luften men 3 timmar på jobb sen är jag lika trött igen. Kan iof ha med själva jobbet att göra också att man blir helt död. Sitta framför en dator hela dagen är ganska ansträngade för ögonen och har man inget att göra blir man nog lättare trött.

Brukar vara hemma vid halv 8 på kvällen men då jag oftast har naglar efter jobb så sätter mig inte i soffan förrän 9 halv 10 på kvällarna.

Då helt plötsligt efter en lång dag blir jag pigg. Eller pigg och pigg, jag är fortfarande hur trött som helst i kroppen och själen men kan inte gå och lägga mig.

Nu är klockan lite över midnatt och hur trött jag än är så kan jag inte sova.

Tror mycket har att göra med att jag hatar att gå och lägga mig själv. Vill gärna ha någon brevid mig i sängen annars har jag svårt för att både gå och lägga mig men framförallt för att somna. Ligger och vrider och vänder mig tills jag blir tokig.

Jag borde egentligen ha deckat för längesen om man tänker på hur lite sömn jag haft de senaste dagarna.

I måndags kom jag ej hem förrän runt halv 2 på natten och vi skulle upp klockan halv 5 för att ta bussen så blev inte många timmars sömn men det va det värt för ville verkligen säga hejdå till Arron och då blev det så sent tyvärr. Sov inget på varken bussresan eller flyget. Somnade nog till några gånger men vaknade varje gång min kropp blev avslappnad. Man sitter ju som en ostbåge på flygplanet så där går det absolut inte att få någon som helst sömn.

Var hemma innanför min dörr ca halv 7 på kvällen så ni kan ju förstå vilken lång dag det varit. Men inte tror ni väl att lilla jag gick och lade mig i tid. Nej, jag kollade på Idol till typ 1 på natten.

Varit så förbannat trött på jobb idag att jag ett tag funderade på att lägga mig på mattan i min chefs rum för att sova lite. Han är ändå i Stockholm så hade inte spelat så stor roll egentligen=P Har ju gjort det förr,haha!

Nu är klockan åter igen 1 på natten och jag har fortfarande ej släckt lampan och lagt mitt lilla huvud på kudden.

Fattar inte alltså! Vad är det för fel på mig egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0