ny granne

Jag är överlycklig för jag ska få en ny granne. Denna är ingen mindre än min bästaste vän Ida.

Hon hade sån tur och har fått en exakt likadan lägenhet som jag i huset bakom mitt. När jag står i mitt kök kan jag se in i hennes vardagsrum. Så nu kan hon inte gömma sig och säga att hon ej är hemma för jag kan se henne. Mohahha!

Ska bli så skönt att ha henne såpass nära. Vi bor ju någerlunda nära redan nu men det är en lite kuslig väg att gå hem när det är mörkt så det vill man helst inte.

Jag som har så svårt för att vara själv kommer typ bo hemma hos Ida. Så jäkla bra när man ska hem från krogen eller liknande.

Åhh jag längtar tills jag bara kan springa över gräsmattan för att vara hemma hos min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Moa och Fanny

HEJ!



Vill du bli veckans blogg?

Allt du behöver göra är att kommentera och skriva: Jag är med



Lycka till!

// Moa och Fanny

2009-10-17 @ 15:54:22
URL: http://modefreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0