Ruinerad!!!!

Dagen började med att jag va uppe med tuppen. Skulle ju lämna bilen halv 8 på berga så det va bara att traska upp vid 7 snåret, sätta på sig mjukisar o köra iväg.

Inte för att man vill gå upp när min lilla bebis ligger o gosar såhär mysigt.



Min älskade vän Blondy kom o hämtade mig så jag slapp gå hem.

Fick dock snällt traska till jobb men det var riktigt skönt och gick förvånansvärt fort även om jag själv tyckte att jag tog det riktigt lugnt.

Gått och oroat mig hela dagen ang bilen och oron gick inte över när han ringde iheller. Drivknuten måste bytas, avgassystemet ska bytas ut, bromsbelägg både bak o fram och en liten service för ynka 8000 spänn. Fy fan asså. Som om jag inte kan ha roligare för de pengarna. Men det är väl bara att punga upp, måste ju ha min bil.

Åhhhhh, skulle kunna skrika rätt ut!!!!!!!!!!!!! Min otur när det gäller ALLT vänder aldrig. Skit, mög, röv etc. Skulle kunna ta varenda jävla svordom här men vad lönar det sig?

Ge mig gärna lite värmande ord så jag kan må lite bättre.


Fucking jävla biljävel..
DIIIIIIIEEE!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Thai

usch ja lägga pengar på sånt e ju inte skoj men tänk sen när d regnar, blåser och sen när d börjar snöa DÅ kommer du bli glad att du la dom 8000 på bilen :) Det e fasen den bästa ägodelen man har :) puss på dej Nina

2009-10-27 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0