sleeping time

Då va det snart slut på denna dagen också. Tiden bara springer iväg och imorgon början ännu en vecka med jobb jobb jobb.

Helt själv sitter jag här och tråkar, önska jag kunde gå och lägga mig men ni känner ju mig vid detta laget. Kommer inte lägga mig innan 1.

Tur jag har min gosiga vovve jag kan krypa ner under duntäcket med. Han ligger dock inte kvar så länge under täcket, tänk så varm han blir med all den pälsen. Men han älskar att ligga ovanpå duntäcket så idag har jag köpt ett eget till honom som han kan ha i sin sida av sängen=P Nu har man ju ingen karl som inte klarar av duntäcke längre så då ska det satan i det vara 2 duntäcken i min säng=P

God natt säger jag och Kenzo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din egen ögonfärg eller linser? Otroligt läcker färg..

2009-10-19 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0