the hills

Kollade på säsongspremiären av The Hills igår och nu har man ju en del tankar om hela serien och vad de utalar sig att vara för slags serie.

De säger att det är en realitysåpa och de följer deras liv utan att påverka något. Då är det väldigt konstigt att huvudpersonen slutar och helt plötsligt så är det som hon dött eller som hon flyttat till en annan stad. Hennes närmsta vänner som Lo, Audrina och Stephanie umgås helt plötsligt utan henne och hon är inte på några fester längre. Bara för hon ej vill vara med i serien så förändras ju inte hennes liv för det. Har hon sagt upp vänskapen med alla sina vänner då?

Det kommer in en ny tjej som tar över hela Laurens roll som huvudperson och detta råkar vara Laurens fiende och på en liten get together de har är hon där med Stacy, bartendern som Spencer flirtade med. Det är väldigt konstigt och det känns mer o mer fejk.

Kommer säkerligen fortsätta titta på det men jag ser det från o med nu som påhittat med manus men med väldigt dåliga skådespelare.

Tittade även på The City med Whitney och där kommer det osså in en ny tjej som helt plötsligt ska börja jobba på samma ställe och som flyttar in med Whitney, den andra tjejen hon umgicks med typ hela förra säsongen är som bortblåst. Som de aldrig varit vänner.






Kommentarer
Postat av: Cornelia

Var hittade du säsongsavsnittet på The Hills? Tycker att jag har letat och googlat men hittar inte det :/ På Mtv ser jag bara Säsong 5's avsnitt. Jag är ett riktigt The Hills fan, så jag längtar efter att få börja följa det igen :)

2009-10-05 @ 13:50:12
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det var nog därför jag inte hittade, trodde det räknades till säsong 6? Men nu har jag hittat avsnittet iaf - tack! :)



Tack så mycket! Är beräknad till den 13:e april :)

2009-10-05 @ 17:34:33
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Mallan

Såg också första hills o city häromdagen.. Mums. Älskar det. Särskillt The hills. Men ja, det känns lite fake.

2009-10-05 @ 20:02:32
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: The Hills & The City

Dom umgås ju med lauren bakom kameran så jag tror inte det e så som du säger alls, och visst att kristin har tagigt över, men det e bara för att hon tidigare varit med i laguna beach och dom ville röra om lite i grytan, jag älskar serien som den e men det e synd att lauren inte e med



Courtney? vet jag itne vem det e du kanske menar whitney?

2009-10-05 @ 20:04:01
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0