tom

Varför har jag sån otur när det gäller ALLT? Vad fan e det för fel på mig? Låt mig ba få gå o gräva ner mig och gräv inte upp mig förrän ni har nått bättre att komma med.

Känner mig inte alls på topp just nu. Är ganska deppig och mår bajs!

Hoppas att min chef kan jobba för mig fredag så jag kan gå ut på torsdag o supa skallen i bitar.

Det går inte riktigt som jag vill just nu och jag bara står och stampar på samma ställe. Pallar inte!!!! Vill ba gråta och skrika. Inte för att det hjälper men det kanske känns liiiite bättre.

Tur att jag har mina underbara vänner, annars hade jag fan inte överlevt!

VARFÖR KAN JAG EJ SOVA???? ge mig ett sömnpiller, tack!!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0