Ur en kvinnas synvinkel

Denna listan jag hittade på Annies blogg är ägnad till alla män där ute som inte lärt sig hur vi kvinnor fungerar.=P

Ja = Kanske

Nej = Ja

Kanske = Nej

”Vi” behöver = Jag vill

Jag måste snacka med dig = Jag pallar inte med dig längre

Visst, var så god = Dra åt helvete!

Är jag tjock? = Säg att jag är vacker!

Gör som du vill = De här ska du betala för

Jag är inte arg = Fy fan, detta ska du få sota för!

Lyssnar du på mig? = För sent, du är död!

Du måste lära dig att komunicera = Håll med mig!

Vad tycker du om min nya tröja? = Krama mig!

Du är så... manlig = Du borde raka dig, och du lukar svett

Älskar du mig? = Jag tänker be dig om nåt dyrt

Ska du åka bort?Kommer sakna dig=Yes äntligen singel ett par dagar

Ska vi mysa?=Knulla mig hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0