Annas hår

Fixade Annas hår igår o det blev superfint=) Har frågat henne efter en bild på hur hennes hår såg ut innan vi började trolla för det gömde jag ju som vanligt. Dock e hon typ världens segaste så jag hittade den här bilden istället. Man ser ju lite eller hur.=P

Före:

Efter:


(kenzo ser lite farlig ut med gröna ögon i bakgrunden=P)


Efter vi gjort klart håret satt vi o snackade lite gojja när vi fick för oss att våra små magar var väldigt hungriga. Klockan var då kvart över 1 på natten men är man hungrig så är man. Min kyl kan liknas med kylen i en bachelorlya, alltså helt tom så det det fick bli donken.
Då det var sån här tråkig "första torsdagen i mån" visste vi ej om vi vågade ta bilen för det är inte skoj att köra runt i 2 timmar för att leta ny parkering men jag (kalla mig snillet) kom på världens bästa ide. Anna hade parkerat bakom min bil så om vi tog min lilla peugot kunde hon köra fram sin volvo så den tog upp båda parkeringsplatserna. Hur smart va nu inte det. Så när vi kom tillbaka visste vi att där skulle finnas en parkering till oss=)

Anna fick ett cpryck sen o kände att hon skulle köra hem mitt i natten. Haha rolig e hon men förstod hennes tankesätt. Hon var ändå pigg och hade hon kört idag på morgonen hade hon varit skittrött och det hade varit massa trafik.

Men det va skoj o träffa henne och vi ses ju ändå snart igen. Då på ett plan påväg till the UK=P Längtar!

Kommentarer
Postat av: denise

kanske lite sent påkommet, men du har inte tid att göra naglar imorgon?

2009-09-03 @ 21:12:24
Postat av: annika

denise: ja hör av dig på min mail så fixar vi det!

2009-09-03 @ 23:24:00
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Va tar du för och göra naglar ? :)

2009-09-04 @ 09:26:37
Postat av: Caroline

Va tar du för och göra naglar? :)

2009-09-04 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0