back

Jaha då var jag tillbaka på jobb efter 2 dagars helg. Går så fort så jag hinner ej med.

Som vanligt är jag riktigt kass på att blogga på helgerna men känns som jag har annat att göra än att sitta på datorn när jag är ledig.

Blir lite onödiga inlägg idag men har inte myk att berätta.

Måste ha mat, men kylen på jobb är tom! Kan inte gå o handla förrän vid 13 tiden och magen kurrar och jag mår illa så hungrig jag är=( Varför har man inte mer framförhållning. Hade räckt jag gått upp 10 min innan så hade jag hunnit inom Konsum på vägen hit. Blir lite smått förbannad på mig själv!!!

Åhhh hittade precis en nektarin i kylen. Frukost! Yes!!!

Hörs lite senare när jag fått lite mat i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0