bebis då=/

Vaknade av att Kenzo hoppade ner från sängen i natt. Tände inte lampan förrän jag hörde det prasslades som satan.
Möts då av denna synen där Kenzo klättrat upp i min rentvätt som ligger i blåa Ikeapåsar på golvet. Ja jag vet att jag är lat som ej tagit tag i dem ännu då jag tvättade i söndes men jag ska! ;)

När jag sen skulle lyfta upp honom i sängen igen pep han som satan. Trodde han skulle väcka hela huset så högt o gällt var det. Tryckte lite på honom o någon gång skrek han men hittade inte något direkt ställe han hade ont på. Vi somnade om men vaknade igen vid 7 tiden, han var jättekonstig hela morgonen o hade öronen bakåt hela tiden när man närmade sig. Min lilla bebis vad e det för fel på honom?
Han är ganska pigg ändå men ändå mer försiktig och varenda gång man närmar sig honom drar han bak öronen. Får vänta nån dag o se om han blir sig lik igen annars får jag nog åka till farbror doktor med honom.

Hemskt när djur mår dåligt o man ej vet varför. Kan de inte bara berätta vad som e felet=P Önska Kenzo kunde prata, haha!

Håller nu tummarna på att han blir bra snart!

Kommentarer
Postat av: malin

awe men tottenino då, hoppas han blir bättre snart

2009-09-10 @ 10:50:21
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0