besviken

Säsongspremiärerna var inte alls som jag förväntat mig.

I gossip hände det typ ingenting och när det slutade va det mer bara ehh jaha ok, ja det va väl bra men hallå säsongspremiär?

One Tree Hill ska vi inte ens snacka om. Man har ju läst i tidningarna att Lucas och Peyton inte ska vara med fler säsonger men hade hoppats de hade fel. Det hade jag inte! Lucas o Peyton ÄR oth o nu ä det inte alls samma serie längre. Man vänjer sig kanske o det kommer säkert nya karaktärer men det va ett mellanmjölks avsnitt och jag hade förväntat mig mer av premiären.

Nu ska jag sitta o sura lite o hoppas klockan går lite fortare så jag kan få gå hem. Sjukt trött idag=/


Kommentarer
Postat av: matilda

Tyvärr sant ...det är som när marissa dog i oc ...serien dör ju ..skit trist!

2009-09-16 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0