blå eller lila?

Jag o Lina hade en disskussion igår om glittret hon valde var blått eller lila. På skoj då såklart=) Jag sa att den lätt var lila med ljusblåa glitterkorn i men hon gav inte vika o sa den var himmelsblå o inte alls lila.

Tycker det e ganska roligt hur olika man ser på färger. Jag vet att det varit någon annan färg jag varit oense med den jag ska göra naglar på. Jag säger turkos men nån annan säger grön.

Är det så att man ser alla färger på olika sätt kanske?

Vad säger ni själva om denna färgen? Jag säger lila!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt med en 25 års fest :) hoppas du får en trevlig helg :) kram

2009-09-18 @ 17:12:20
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0