blisters

Aj, aj, aj va ont jag har.

Jag som var så fruktansvärt duktig och gick upp kl 8 imorse för att påbörja min dagliga motion. Gick rundan som jag o Ola alltid gick. Den är på ca 40 min och jag tycker det räcker. Jag går väldigt fort normalt så när jag power walkar går det undan. Knappt så Kenzo hänger med. När jag kommit ca halva biten kände jag hur ont jag fick i hälarna, speciellt höger men jag gav inte upp utan fortsatte gå. Har ju inte tränat på sådär 10 år så konditionen är inte direkt på topp och jag fick håll flera gånger men när jag väl bestämt mig så ger jag ej upp utan svängde lite extra på armarna o andades djupa andetag så det skulle gå över.

När jag kom hem o tog av mig skorna möttes jag av 2 blödande skoskav. Ska köpa compeed plåster på apoteket sen o hoppas att det hjälper för jag vill inte ge upp efter en dag. Har ju bestämt mig för att gå ut o gå iallafall 4 ggr i veckan då ska väl inte ett skoskav stoppa mig. Fast gör det för ont så går det ju bara inte så håller tummarna att compeed gör underverk.

Måste fixa lite bra ut o gå musik för då känns det iallafall som att det går det fortare.




Kommentarer
Postat av: cindy

men gumman du kanske har fel sorters skor till att gå långa sträckor i? Det är ju inte meningen att du ska börja blöda även om du inte motionerat på 10 år... Lycka till med träningen.. puss

2009-09-21 @ 19:30:00
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0