brrrr

Fy satan va kallt det börjar bli. Känns fortf lite väl varmt för vinterjackan men det är fanken kallt ute, speciellt här nere vid havet där det blåser som sören.

Va precis ute i blåsten för att rasta Kenzo och för att flytta min bil. Det har börjat bli så fruktansvärt dåligt med parkeringsplatser här när jag börjar vid 10 tiden. De senaste dagarna har jag fått stå på betalparkeringarna o det blir ju ej del pengar om man ska stå några timmar varje dag vilket stör mig. När man går hem på kvällarna tycker jag det finns hur mycket parkeringar som helst och det är helt tvärtom i mitt neighbourhood. Där finns det hur många perkeringar som helst på morgnarna och under dagen men kommer man hem senare än 8 på kvällen är det HELT kört. Jobbar inte folk på denna sidan stan eller whats up with the parkingspaces?

som jag ska gosa i min jacka i vinter=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0