fredag

Har ej hunnit blogga så mycket idag. Suttit i telefon typ hela dagen o jag asgarvar ba jag tänker på det. Hahaha!!!


Iallafall så ville jag passa på att skriva grattis till min "bror" Ted som fyller år idag. Jag som har ett minne som en guldfisk lyckas ändå alltid komma ihåg just denna födelsedagen. Kanske inte så konstigt då det är årsdagen för hemskheterna som hände i Usa för 8 år sedan. Kan ej förstå att det va så länge sedan. Kommer ihåg det som igår. Jag gick i gymnasiet då så man hade inte några normala lektioner för all tid gick åt att prata om denna katastrof och se på nyheterna vad som hände mm. Hemskt var det o många i min klass bröt ihop.

Ska kanske hem till teddybear sen men får se. Lite seg e jag så får se om jag pallar. Blir lugnt ikväll med en pizza iallafall för jag ska upp kl 9 imorrn o göra naglar på Isa. Sen blir det Sofiero hundutställning=) Hoppas vädret håller i sig för när jag va där förra gången regna det. Då är det inte direkt lockande att gå utomhus i flera timmar.

Nu är det bara 45 minuter kvar på denna arbetsdag o arbetsvecka=P Så skönt!!!!

Trevlig helg på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0