funkar det?

Har ni precis som jag massa svarta kläder o bara lite kläder med färg?

Då har ni kanske samma problem som jag när man ska tvätta?
Man har en meeeegahög med svarta kläder men i vit tvätten finns det kanske endast 3 tröjor. Känns ej lönt o tvätta endast 3 tröjor så man får vänta tills man har mer vit tvätt. Störigt för man kanske just vill använda den vita toppen men som ej blivit tvättad på flera veckor för man ej lyckats få ihop en ordentlig hög med vita plagg.

Nu finns tydligen lösningen på det.

Color cather är en duk som man lägger in i tvättmaskinen som suger upp all färg så man kan tom tvätta rött o vitt ihop utan att det missfärgar.

OM det funkar så kommer det vara min bästa vän. Kan man slå ihop alla färger o fylla maskinerna istället för att tvätta 4 halvfulla. Kommer gå mycket fortare och smidigare. Men vågar man testa? Tänk om det ej funkar o ens vita favorittröja blir rosa. Kan man stämma dem då?=P Som i Usa=P

Någon som testat? Jag skickade precis efter ett gratis prov på deras hemsida.

Håller tummarna på att det funkar.


Kommentarer
Postat av: Fia

hej. kom in på din blogg precis och såg ditt inlägg. har använt det länge och det fungerar verkligen. iaf för mig. nya röda kläder måste man alltid tvätta för sig själv de första tvättarna, men du kan börja använda color catcher redan efter 2-3:e tvätten. super bra. ville bara säga att det fungerar för mig!

2009-09-22 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0