känsliga tittare VARNAS!

Berättade för er igår att jag fick ett skoskav när jag va ute o power walka. Hade uggs på mig hela dagen då det är de mjukaste o största skorna jag har. Kände ändå av det men trodde inte det skulle va så farligt. På med ett compeedplåster så skulle det vara bra så jag kunde ut o gå idag igen. Tji fick jag när jag tog av mig strumpan o möts av denna stora vattenfyllda blåsa.



Konstigt jag hade ont! Ehh nej!

Va tvungen att sticka hål på den och det bara rann ut äcklig vätska och jag höll på att svimma. Nu sitter där ett compeedplåster på men har fortf jätteont så blir inga powerwalks för mig förrän detta läkt. Bara det inte läker o jag får ett likadant igen nästa gång jag e ute o går. Jävla nya gympasko! Jag som var så duktig o verkligen tog tag i min träning. =(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tja! Köp Xylocain, kanonbra!

2009-09-22 @ 16:00:04
Postat av: malin

aj aj aj!!! fyy!! det måste gör riktigt riktigt ont. lider med dig..

2009-09-23 @ 00:35:56
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0