LOST!

AMEN???

Ska det sluta så? Har precis kollat klart på sista avsnittet av Lost och herregud vilket dåligt slut. Folk har sagt till mig att det var det absolut sista avsnittet ever men googlar man så sägs det komma en sista säsong och det hoppas jag verkligen. Här har man suttit o kollat på 5 säsonger så slutar det så? Saying what?

Lite arg o besviken faktiskt. Haha, vilken mes jag är!

Nä nu ska jag hem från jobb och senare ikväll kommer Anna. Tjohooo!!! Hade tänkt ringa Ida osså o se om hon vill jag ska hämta henne ifall hon vill umgås med oss ikväll. Vi kan ha lite Englandsmöte=P Haha nä men jag vill ju att hon ska träffa min goa Jönköpingstös=)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka Boooooobs =P

2009-09-02 @ 20:57:21
Postat av: M

Jepp, Januari 2010 börjar season 6 :D

Och för att paja ditt liv totalt kommer här en länk till ALLA premiärer nu i höst :)

http://www.sidereel.com/_post/164699

2009-09-02 @ 21:31:32
Postat av: erika

Annika!!! Vilka Tuuuudor!!!!

2009-09-03 @ 17:47:52
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Mr G

Så fin så fin =P puss

2009-09-03 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0