måndag igen

Jaha då va ännu en helg avklarad o jag känner att jag inte gjort något vettigt alls. Jobbade ju i lördes och sedan va jag ute en sväng på Väla för att köpa present till My. Handlade underkläder till henne och jag ÄLSKADE det jag köpte till henne och ska nog ta o köpa det till mig själv. Det var svarta underkläder med rosa detlajer. Man knäppte den fram för i ryggen var det korsade band som en korsett. Svårt o förklara men hittar ingen bild på hm´s hemsida så kan ej visa er.

Ida jobbade så väntade på att hon skulle sluta så jag kunde få umgås lite med min fru. Vi åkte o köpte sushi som vi käkade hemma hos mig.

Drog till Swea (där My hade sin fest) vid 9 tiden och där var jättemyk folk som jag känner men kände mig ändå sjukt ensam. När alla fått lite alkohol i kroppen kändes det inte riktigt lika ensamt längre men det var ändå en konstig utgång. Anneli drog in mig på Harrys men där stannade jag i typ en kvart innan jag, Robin o hans pappa drog till cardan. Sen blev jag av med alla men träffade söta Nicole som köpte en drink till mig. Eller drink o drink, jägerbomb. Haha! Hon svepte sin på 2 sek medan jag gick runt med denna "drinken" hur länge som helst. Till sist gav jag den till henne så hon kunde svepa den=) Haha, jag e lite mesig jag vet!

Igår låg jag ba helt död i soffan och fick inget gjort förutom att jag tog av mitt löshår o det tog ju sin lilla tid. Satt i stort sett hela dagen o pillade av de förbannade plupparna.

Jag hade jättemyk som skulle göras men har jag druckit dagen innan e jag som en zombie dagen efter. Mår inte speciellt dåligt men är så förbannat seg.

Nu har ni blivit lite uppdaterade vad som hände under min helg. Inga bilder tog jag iheller=( Hatar bildlösa inlägg så får slänga in en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0