my extensions

Fick hjälp av min fina Ida igår att sätta i nytt löshår. Jag brukar ju göra det själv men det är så meckigt o jag vet att Ida skulle klara av det om jag bara förklarade hur hon skulle göra så hon fick hjälpa mig=)

Hon satte i ca 70 slingor i bak och det blev hur bra som helst. Satte i det där framme själv då det är enklare och jag kan stå framför spegeln o göra det. Glömde såklart att ta en före bild. Ja ni känner ju mig vid detta tillfälle så ni förvänta er väl inget annat.

Då jag ska gå o klippa o slinga håret imorgon vill jag egentligen inte lägga ut en bild men vi har ju pratat om det här med bildlösa inlägg. Tråkigt som sören så jag tog en bild på min långa o tjocka toffs. Lova att ni ej tittar på utväxten. Jag vet den e hemsk men som sagt så ska jag fixa den imorgon!;)

Då hade man långt hår igen. I like!


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Snyggt snyggt snyggt!!!

Passet jag hade tagit fram igår va ju mitt gamla =( Så jag letar som en toook efter det nya... skickar ett mess så fort jag hittar det!

pöss

2009-09-30 @ 15:10:43
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Anonym

Snyggt! Har frågat många ggr innan men glömmer alltid ;) Hur mkt tar du för håret samt att sätta i det? Hur många slingor har du i? Hur länge kan man ha det i tills man måste göra om det? :) Sjuukt sugen på att sätta i..

2009-09-30 @ 15:18:08
URL: http://helle86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0