nails

Då var det dags att slänga ut ett gäng naglar igen.

Börjar med Lottys naglar. Hon brukar vara ganska crazy med sina naglar men då hon skulle på dop på lördag ville hon ha dem lite mer naturliga. Gjorde en fransk manikyr men gjorde faktiskt ett ganska coolt mönster på ringfingrarna.


Hon hade sin kompis med sig och hon blev väldigt inspirerad av mönstret så vi gjorde något liknande på henne. Använde oss av den lite ljusare vita gelen.


Har även fixat Sofies naglar. Glitter, glitter,glitter=) Använde mig av silvrigt lite grövre glitter och på det satte vi lite blågröna "glitterstavar". Tummarna fick även varsin hello kitty.




Kommentarer
Postat av: Smygläsare

Brukar läsa din blogg lite då och då. Hittade den för ett tag sen av en slump och har sedan dess fortsatt titta in ibland.. Ville mest säga att jag är imponerad av alla naglar du gör. Hur jäkla coola som helst!!!



Tack för mig!

2009-09-09 @ 17:46:04
Postat av: Pernilla

hej! snygga!!

tänkte höra med dig vad du änvänder för gel??

beställer du på nät? eller finns det nån du kan rek?? behöver hitta nån jag skulle kunna beställa av

mvh pernilla

2009-09-09 @ 21:00:58
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej igen=)

Tack detsamma=) ja det e kul... får lite inspiration av dig med så det e kul!

Ja jag använder profesionails dom alla=) men av vissa skäl vill jag hitta nån annan att köpa av till bra priser... har dom nån nät sida eller så som du beställer från?



Ja jag ska försöka få bilderna i kategori=)



Hmm hur menar du vad jag använder för färg? asså om jag har gele eller lack? hehe

2009-09-09 @ 22:54:10
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅÅh hello kitty. Jag vill också vafan :P

2009-09-10 @ 19:14:53
Postat av: s

Hej!



Du har säkert fått frågan ett xxxxx antal gånger..

Men vad tar du för naglar, hår förlängning, frans förlängning? ;)



2009-09-10 @ 21:22:07
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

sjukt snygga naglar :-)

2009-09-11 @ 11:11:50
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0