roast på berns

Va det fler än jag som låg dubbelvikta i soffan i ungefär 1 timmes tid igår vid 22 tiden??

Säsongspremiär för kanal 5´s Roast på Berns och det var exakt lika roligt som jag trodde dte skulle bli=)

För er som ej vet vad jag pratar om så är det ett program där den svenska komikereliten sågar varandra och varje vecka är det en speciell person som är huvudpersonen de flesta skämtet handlar om.

Igår va det vår älskade lillpåg Björn Gustavsson som var huvudpersonen och de som satt i panelen var
Soran Ismail, Özz Nujen, Petra Mede, André Wickström, Magnus Betnér och David Batra. Vissa roligare än andra men måste säga att Björn är nog roligast av dem alla. Tätt följt av Magnus Betner och David Batra.

Saknar en komiker i panelen och det är Johan Glans. Jag älskar Johan Glans! Har sett hans "skånetour" hur många grr som helst och skrattar lika mycket varje gång. "gå o bajsa ska du se att det hjälper" haha, han e kung!

Vem/vilka är era favorit komiker?



Kommentarer
Postat av: Carolin

Lätt Johan Glans!!!

2009-09-08 @ 21:51:51
Postat av: johanna

hahahaha det bästa i hela skånetouren är när han säger "DIN SYSTER ÄR EN HORA - känner du min syster? :D" hahahahahaha älskar den scenen!

2009-09-10 @ 11:27:33
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0