rubrik

Jag har så himla svårt att hitta bra rubriker på mina inlägg.

Ibland vet jag inte vad jag ska skriva om utan vill bara skriva av mig lite och det brukar ju vara så att när man väl börjar så ploppar det ut hur mycket som helst i huvudet och man skriver så pennan glöder, well tangentbordet i detta faller;)

Egentligen har jag inte mycket att berätta för det händer inte direkt något spännande i mitt liv just nu. Vardagarna flyter på och jag känner mig väldigt duktig som går upp o tränar varje morgon även om det bara gått 3 dagar. Måste ju börja någonstans och för mig som har så lite tid över är wii fit utmärkt. Kan göra det hemma o samtidigt är det ganska roligt. Får se hur länge man pallar men ska verkligen försöka träna 3-4 ggr i veckan. Bättre än inget ju.

Jobbet är som vanligt och jag börjar bli riktigt trött på det. Vill ha nya utmaningar och komma på vad jag vill göra med mitt liv. Väntar fortf på besked ang ett jobb, ja ni vet det jag inte kunde berätta mer om förrän jag visste mer. Vet fortf inte mer men hoppas jag får veta snart. Hoppas ju självklart på ett positivt besked men känns som jag bara vill veta nu även om det är negativt, vill kunna börja planera annat isåfall.

Har haft kontakt med en makeup skola i sthlm som jag hört är den abosluta bästa men precis innan sommaren mailade jag henne ang platser i januari men hon svarade inte. Tänket hon kanske ej fått det så skickade samma igen men fortf inget svar. Väldigt weird då hon svarade ganska snabbt på det första mailet och lät väldigt possitiv. Har mailat ännu en gång men hon svarar inte. Va verkligen beredd att släppa allt o dra i januari men nu ser det ut som att jag antagligen får ta kursen i augusti istället. Jag vill så gärna bli makeup artist och känner att jag inte vill dra ut på det längre. Om jag nu inte får det andra jobbet jag väntar på. Isåfall stannar jag lätt. För det jobbet vill jag verkligen ha. Det hade passat mig och jag känner att jag hade kunnat växa i det företaget.

Gud va mycket text det blev helt plötsligt. Så för er som orkat läsa igenom allt, well done=P Jag vet ju själv hur det är när man läser bloggar. Kollar mest på bilderna och synar igenom texterna.

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Idol och Superstars sen blir det ett dubbelavsnitt av säsongpremiären på Heores.


Kommentarer
Postat av: malin

jag hoppas att du får ett positivt svar ang det jobbet om du känner att du kan utvecklas inom det, det är bra. Håller tummarna för dig!

2009-09-23 @ 14:55:21
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0