skön dag

Varför jag inte skrivit något i bloggen förrän nu på eftermiddagen är för att jag jobbat hemmifrån idag. Har ej haft kunder på kliniken förrän halv 3 så kopplade om telefonen och hade lite sovmorgon. Har ringt lite men det är ändå skönt att vara hemma istället för att sitta här på kontoret och fördriva tiden med serier. Bättre o få något gjort så man ändå känner att man utnyttjat sin "lediga" tid.

Innan jag åkte ner till jobb körde jag inom konsum o handlade en sushi som jag ska äta senare i kväll. Va så sugen och jag tycker faktiskt de sushiboxarna man köper färdiga är hur goda som helst. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: ida

nä fy fan när jag var där häromdagen med mammi så kolla jag på dom.. på den ena var riset grönt.... GRÖNT!!! och den andra helt orange färgat... iihh hoppas du kolla din extra noga....

2009-09-09 @ 16:37:16
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0