sovmorgon

Hade inte kunder på kliniken förrän 14.00 idag så tog mig en liten sovmorgon. Vaknade kl 10 men gick inte upp förrän typ 20 över. Det va bara att dra på sig träningskläderna och sätta på tvn=P Sprang i 20 min och träna lite annat. Kände mig duktig för hade egentligen velat strunta i det idag då jag har sån fruktelig träningsvärk i hela kroppen. Är ju ganska otränad om man säger så, så har ont i varenda liten muskel i hela kroppen. Känns ändå skönt på ett sätt för då vet man att det gör någon nytta.

Diskade även innan jag begav mig till jobbet. Skulle egentligen ner på stan på jakt efter födelsedagspresent till My som har 25års fest på lördag men jag tar det på väla efter jobb på lördag istället. Tror jag vet vad jag ska köpa så det går nog ganska snabbt.

Nu blir det gårdagens avsnitt av Idol o superstars som jag missar på kvällarna. Skitbra att man kan se alla avsnitt på tv4 respektive tv3´s hemsida.

På tal om Idol, har ni skaffat några favoriter ännu? Jag har faktiskt inte hittat någon som jag känner jättemyk för men det kommer kanske lite längre fram när man får se lite mer av de idoler som är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0