suck

sitter o går igenom mina 3700 meddelande jag har i min inkorg! Varför i hela helvete har jag sparat så många mess? Skärpning på mig från o med nu. Ska radera ALLA meddelande minst en gång i månaden. Känner ändå att jag måste gå igenom alla nu för o se så där inte är något viktigt jag behöver spara eller så. Ganska roligt o läsa igenom gamla mess, man får tillbaka en hel del minnen=)

Satt HELA kvällen igår o läste mess o fortsatt nu på jobb. Snart gått 3 timmar och jag har typ 900 mess kvar. Suck! Måste ha mat så får ta en paus.

Har ju massa serier att titta på sen så hoppas jag blir klar snart!

Återkommer i eftermiddag när jag förmodligen fått en normalt fungerande telefon!


Kommentarer
Postat av: cindy

haha sick! jag satt och gjorde precis samma sak igår! blev aldrig färdig.. pallade inte.. hade sms kvar från i vintras också.. många onödiga sms också... hittade de från dig när vi diskuterade gottland i sommras med haha Puss

2009-09-30 @ 01:54:28
URL: http://vellaelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0