Superstars

Vad många av mina vänner kanske ej vet så är jag ganska sportintresserad. Inte så att jag följer Hif´s alla matcher o så men när det är stora mästerskap som Vm, EM o OS så sitter jag klistrad framför tvn.

Är nog mest intresserad av friidrott, fotboll och handboll. Så när det kommer till tex golf och tennis är jag helt clueless o fattar nada.

På tv3 går nu ett program som heter superstars där våra främsta idrottare från förr tävlar mot varandra. Ex på vilka idrottare är Magdalena Forsberg, Thomas Ravelli, Ingemar Stenmark och Börje Salming. Jag kan säga att jag känner igen 90% av de som är med. Vissa hade jag ingen aning om men det är tex 2 st som hållt på med kanot och det har jag aldrig tittat på men när de visar lite om deras karriär känner man ju igen namnen.

Det går tyvärr samtidigt som idol så jag tittar alltid online på datorn dagen efter men jag tycker det är ett super roligt och underhållande program.

Vill ni se alla 4 avsnitt som redan sändts så är det bara att gå in på tv3.se för alla avsnitt ligger där.

Jag tycker det är roligt iallafall så kan vara ett tips om ni har tråkigt en kväll=)

Här är de 4 lagkaptenerna


Kommentarer
Postat av: MissLili

2009-09-18 @ 15:45:02
URL: http://misslili.blogg.se/
Postat av: MissLili

2009-09-18 @ 15:45:03
URL: http://misslili.blogg.se/
Postat av: MissLili

VILKEN FIN BLOGG DU HAR< 333333

2009-09-18 @ 15:45:33
URL: http://misslili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0